مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانان گیلان گفت : 5 هزار تاکسی از 11هزار و 800 تاکسی فعال در استان فرسوده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانان گیلان نرخ بالای سود تسهیلاتی بانکی و ناتوانی رانندگان تاکسی در پرداخت این تسهیلات را دلیل استفاده آنها از ناوگان فرسوده تاکسی اعلام کرد.
بهرام علیدوست افزود : 25 درصد از تاکسی های رشت و 40 درصد از تاکسی های گیلان نو است.
وی خواستار ارائه تسهیلات با نرخ سود پایین به رانندگان تاکسی برای نوسازی ناوگان تاکسی گیلان شد.
بنده قبلا ثبت نام کردم بانک پارسیان مدارک وضامن بردم ولی درعمل من سرکارگذاشتن وگفتن پیش فاکتورت نیامد من چند باررفتم نمایندگی حسن زاده که بایدماشین تحویل میداد اخر خبری از ماشین نشد که نشد حالا منم با یه ماشین اسقاط که از پلیس راه فراری ومردمم با اکراه سوار میشن یعنی حق ما اینه
چهارسال پیش ثبت نام کردم ماشینم خراب شده ولی هنوز ازماشین نوخبری نیست حالا هم که دیگه ماشین گران شده
با سلام و خسته نباشید در شهر رشت هیچ کونه امکانات برای تاگسی نیست و بیشتر از یک سوم تاگسی دارها بازنشست هست که خلاف قانون اسلام است چگونه کار شهر دارن نمیدانم و جوان ها بیگار دوم هیچ خط ویژه که مرگز شهر باشد وجود ندارد و تاگسی رانی فقط پول خط را می کیرد و امتیاز خط که بیشتر شریعتی به حاجی بیشه میباشند
آقایان مسعول چرافقط باید سمندیاپژوبدهند که هزینه سنگین برای راننده دارد ونمیتواند خرج ماشین رابیرون بیاورد شمارابه خدابه جای تاکسی های فرسوده درون شهری پراید۱۳۲یا تیبا یاساینا درنظر بگیرید تامسافر کش بدبخت بتواند خرج خودرو وزندگیش رابه گونه ای دربیاورد.خرج سمندوپژوبرای مسافرکش زیاداست به مسافرکشهای بدبخت هم فکرکنید ...بهترین خودرو برای جایگزیت تاکسی درون شهری پراید ۱۳۲ میباشد وگرنه هیچ راننده ای نسبت به تعوض اقدام نمی کند