به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، نام نویسی متقاضیان شرکت در نمایشگاه از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است.
در دوره های گذشته حدود 30 درصد از غرفه ها به مراکز کوثر اختصاص می یافت، این بار اما سهم کوثرها افزایش یافته است تا حضور چشمگیرتری در کنار برندهای مطرح داخلی داشته باشند.
بخش عمده نمایشگاه به عرضه پوشاک، کیف و کفش اختصاص دارد، این محصولات در سالن های گلستان، تهران، پردیس و مهتاب ارائه می شوند و سایر محصولات همچون صنایع دستی، نیازمندی های شب عید و مواد خوراکی در چادرهای محوطه بیرونی و طبقه زیرین نمایشگاه به فروش می رسند.
یکی از ویژگی های نمایشگاه زنان و تولید ملی حضور برندهای مطرح کشور است که محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می کنند. این روند امسال نیز ادامه دارد تا شهروندان در آستانه سال نو کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری کنند.
نمایشگاه زنان و تولید ملی یکی از شناخته ترین نمایشگاه ها در حوزه پوشاک است؛ به طوری که اسفندماه سال گذشته حدود 110 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
به نظرم این نمایشگاه باید زودتر از 14 اسفند بزرگزار بشه,به نظرم 14 تا 24 اسفند دیره
کاش روز اخر تا ساعت 22 بود