معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با ابراز نگرانی از وضعیت مصرف دخانیات در استان مرکزی، خواستار ورود جدی دستگاههای اجرایی و فرهنگی برای مقابله با تبلیغات فریبنده شرکتهای دخانی شد.
نماینده ولیفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی، ضمن تبریک دهه ذیالحجه و عید قربان، از مردم خواست با حضور پرشور در مراسم دعای عرفه، زمینهساز عزت اسلام و خشنودی قلب حضرت ولیعصر(عج) شوند.