هدفگذاری صرفهجویی ۳۵ درصدی مصرف گاز با نوسازی تجهیزات در مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تأکید بر اجرای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان گفت: بهینهسازی ساختمانها و موتورخانهها میتواند تا ۳۵ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد.
۱۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۴:۵۵