قرارگاه دائمی انرژی قم برای عبور بدون خاموشی از تابستان آغاز به کار کرد
استاندار قم از راهاندازی قرارگاه دائمی بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی در استانداری خبر داد و گفت: صرفهجویی ارزانترین، سریعترین و در دسترسترین راهکار برای عبور از پیک مصرف و جلوگیری از خاموشیهای تابستان است.
۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۴:۲۶